Kočičí mejdan

23.05.2013 15:31

Naším dalším úkolem byl Kočičí mejdan. Měli jsme nakreslit kočky před zdí; nebo na ní. Tento obrázek jsem měly docela rychle.
Koruna u Keep Calm; není to originální, protože jsem to všechno rychle kreslila :D . A zde je můj příběh, vymyšlený mnou, psaný mnou; prostě je to MŮJ vymyšlený příběh :D . Takže, Turututů Turututů Turututůůůůůůůůůůůůůůů;

Byla žila jedna zeď. Ta zeď byla oranžová! :D A u té oranžové zdi žili kočky a i kocouři. A s nimi i jedna popelnice, lampa a Alfrédova krabice od pizzy. A né od obyčejný pizzy, ale od Hawai pizzy! ,, Mám jí moc moc moc moc moc moc moc *po 20 minutách* moc moc moc moc moc ráááád" říká Alfréd. ,,Ale jednou jí stejně budeš muset sníst." řiká Arnošt. Arnošt je jeho fialový kamarád. ,,Ne!" říkal Alferéd  i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/423/untitle.JPG . ,,Tak fajn."odfrkl Arnošt a šel už spát.

PGr ...

Na Výtvarné výchově jsem nebyla, takže chybí jeden obrázek.

Hope U like it :) xx