Panografie

29.05.2014 14:59

Naším úkolem byla tzv. panografie. Jsou dva druhy(dělali jsme oba dva).

1.kostičky

Duplikují se dva originální obrázky a jeden se zvětší. Vystřihají se kostičky z menšího a na to se poskládají ty větší.

Ještě jsme přidali stíny a pozadí.

Zde je moje barevně dílo:

2. zprůhlednění kostiček

Jednodušše řečeno: "vystřihnou se kostičky z obrázku a poskládají se na sebe".

Tenhle způsob je také jednoduchý, ale zabere více času.

Můj obrázek se mi moc nelíbí, protože kostičky jsou moc průhledné a obrázek jde špatně vidět:

Pracovali jsme v GIMPu (a naštěstí to byla už poslední práce v GIMPu). Tato práce nebyla težká.Nejvíc se mi líbil ten 1. způsob, protože jednodušší a "nenaklikáte" se při tom jako u druhé.


Zde je fotografie, kterou jsem našla na Flickru a která se mi líbila:

Odkaz. www.flickr.com/groups/panography/pool/tags/panografie/page3/