Ročníková práce - LEGO

08.03.2015 21:03

Naším snad posledním úkolem bylo postavit místa v Aši v Lego Digital Designer. Měli jsme na výběr s kým budeme pracovat a na čem budeme pracovat. Vybrala jsem si práci se spolužačkou Lenkou Špokovou. Pracovali jsme na hlavním nádraží. Rozdělili jsme si budovu a nástupiště+vlak.

Práce byla časově náročná, nikoliv těžká. Šlo také i o trpělivst a to tím myslím stavení kostiček na sebe a hledání přesných dílků(bohužel jsme neměli návod).

Na začátku jsem začala s dveřmi a poté se stěnami budovy. Postavila jsem stěnu s oknem a stačilo kopírovat a stavět na sebe. Pořád dokola. Na hlavním nádraží jsem nikdy nebyla, takže na přední stranu budovy mi pomohly Google mapy a na zadní stranu fotografie nástupiště, kterou jsem našla. Stavbu jsem zastřešila (díky bohu, že je to jen rovná střecha), ale dílek neodpovídal velikostí, takže jsem je poskládala přes sebe. A poté jsem spojla k budově vlak a nástupiště, což dělala Lenka. A toto vzniklo:

Moje půlka práce:

A toto byla moje předloha(+Google mapy):

Myslím, že náš model se povedl (vzhledem k tomu, že jsem nikdy v životě na ašským hlavním nádraží nebyla a musela jsem použít i trochu fantazie).